.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است

دکتر احمد حمدان معاون فرهنگی و تبلیغی حماس در تهران در گفتگویی اختصاصی با محمد علی روشن خبرنگار شمال نیوز شرکت کرد.

دکتر حمدان در این گفتگو با اشاره به موقعیت جغرافیای فلسطین در تشریح عوامل هجوم استکبار به این منطقه ازجهان اسلام گفت: از نظر جغرافیایی فلسطین در قلب جهان اسلام جای داردکه استکبار جهانی آنراتهدیدی بالقوه برای خود می داند .
وی افزود : فلسطین مهد رسالتهای آسمانی و مهد پیامبر است .دکتر حمدان با اشاره به حساسیتهای مسیحیان و یهودیان به این سرزمین افزود:جان و مال یهودیان ومسیحیان در فلسطین محترم است و کسی حق تعدی به آنان راهم ندارد .
وی بابیان عوامل اقتصادی و نیروی انسانی در خصوص همه جانبه دشمنان به فلسطین در خصوص مشکلات روزمره مردم فلسطین اظهار داشت: آزادی بهای خاص خودش را دارد و ارزان بدست نمی آید ، وقتی مردم طعم شیرین آزادی را بچشند تمام سختیهای این مدت به کامشان شیرین می شود . دکتر حمدان با اشاره به بی رحمیهای اشغالگران با وجود روحیه ایثار و جانفشانی در بین همه مردم فلسطین تاکید کرد و افزود : ملت فلسطین تا آخرایستاده است و از این حرکت خسته نخواهد شد.
ملت فلسطین مصمم است و در صحنه مقاوم ایستاده است و من احساسم اینست که پیروزی نزدیک است. معاون فرهنگی تبلیغی دفتر حماس در تهران گفت : ما به پیروزی نزدیک شدیم و انشاءا... که رهایی همین نزدیکیها حاصل بشود.
دکتر حمدان افزود:برتری نظامی رژیم صهیونیستی زیرسوال رفته و دشمن روز به روز دارد عقب نشینی می کند وی در خصوص تلاش آمریکا برای حذف فلسطینیان افزود: آمریکا یک پروژه استعماری بزرگ است مبتنی بر چپاول کشورهای خاورمیانه واجازه پیشرفت به کشورها را هم نمی دهد، اسرائیل هم حامی منافع آمریکا در خاورمیانه است لذا آمریکا به نفع او با قدرت وارد عمل می شود.
دکتر حمدان از توافق مکه به عنوان ضربه مهلکی برای آمریکا و اسرائیل نام برد و در پاسخ به والی در خصوص شایعات مربوط به فروش زمین توسط فلسطینیها به صهیونیستها گفت: من قبل از هر چیز تاکید می کنم این موضوع مقوله باطلی است و تایید هم نمی کنم ،حتی یک مورد هم صحت ندارد،ما به زور سلاح اشغالگران از خانه هایمان رانده شدیم، همه اینها هیاهوی تبلیغاتی صهیونیستها است و هیچ پایه و اساسی ندارد.
وی اظهار داشت : خانواده خودم زمینهای وسیعی در رمله دارند، اگر الان پیشنهادبدهند دارایی ثروتمندترین مرد جهان را می دهیم ما زمینمان نمی فروشیم. مساله زمین عادی نیست،صحبت از یک سرزمین مقدس است که امروز فلسطینیان نوک پیکان سلاح جهان اسلامند که درمقابل طرح صهیونیستی مقابله می کنند.
وی باسپاس از مواضع رسانه های جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مبارزات ملت مظلوم فلسطین گفت: رسانه ها ومطبوعات ایران اسلامی را در واقع زبان گویای ملت فلسطین می دانیم از اینرو مطبوعات اینرو انتظار داریم مطبوعات ایران در همراه کردن ملل اسلامی با ملت فلسطین موفق باشد و بتوانیم چهره ای واقعی از حقایق فلسطین ترسیم بکنیم .
وی در خاتمه تاکید کرد:ایران توانسته فرهنگ مقاومت را ترسیم بکند،آرزو داریم روز به روز بر موفقیت مطبوعات ایران افزوده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.